Zapowiedzi telefoniczne

Zapowiedzi centrali telefonicznej są ważnym elementem wizerunkowym i komunikacyjnym dla firmy. Jeśli są przygotowane starannie zachęcają Klientów do kontaktu i na odwrót jeśli są przygotowane niedbale, mogą skutecznie odstraszyć, zwłaszcza osoby, które dzwonią po raz pierwszy do Państwa firmy.

Profesjonalne przygotowanie zapowiedzi centrali telefonicznej, powinno uwzględniać: dopasowanie głosu lektora do charakteru działalności firmy oraz przemyślane przygotowanie treści komunikatu. Przykładowo: podanie informacji o numerach wewnętrznych  działów w naszej firmie nie będzie pomocne wówczas, gdy Klient dodzwoni się do nas poza godzinami pracy firmy. O wiele lepiej w takiej sytuacji poinformować dzwoniącego o godzinach pracy biura lub podać mu adres e-mail służący do kontaktu.  W powitania.pl zapowiedzi centrali telefonicznej są realizowane zawsze we współpracy z Klientem oraz z uwzględnieniem powyższych standardów.

Zapowiedzi centrali telefonicznej – statystyka

  • 70 % dzwoniących jest kierowanych do kolejki oczekujących
  • przeciętny rozmówca biznesowy spędza w kolejce ok. 8 min dziennie
  • rozmówcy czekają dłużej jeśli słyszą muzykę i wiadomości
  • w przypadku braku powitania, 60 % dzwoniących rozłącza się szybko

Dlaczego powitania.pl

  • stale powiększający się bank głosów
  • profesjonalne, studio nagrań
  • pomoc w redagowaniu tekstów
  • brak opłat abonamentowych za usługę – niewielka opłata jednorazowa
  • czas realizacji zamówienia – 2 dni robocze

Przejrzyj bank głosów

Powitania telefoniczne

Czy chcesz otrzymać przykładowe teksty powitań dla firmy?


© Bank głosów, nagrania lektorskie, bank głosu, lektorzy, zapowiedzi telefoniczne

modyfikacje: ephp