POWITANIA I ZAPOWIEDZI TELEFONICZNE
Odpowiednia komunikacja wymaga szybkiego reagowania na zmieniające się otoczenie konkurencyjne i regulacyjne. Przykładem jest wprowadzenie przepisów związanych z RODO, które wymusiły obowiązek informacyjny na firmach przetwarzających dane osobowe Klientów. Firmy pozyskujące te dane drogą telefoniczną, musiały w odpowiedni sposób zmodyfikować swoje systemy IVR, dodając jednocześnie odpowiednie obszerne zapowiedzi telefoniczne na temat przetwarzania danych. W takich i innych sytuacjach przychodzimy Państwu z pomocą, oferując szybką realizację wielojęzycznych komunikatów telefonicznych wśród których znajdują się między innymi zapowiedzi telefoniczne.
ZAPOWIEDZI TELEFONICZNE BUDUJĄ POZYTYWNY WIZERUNEK FIRMY
Powitania telefoniczne są jednocześnie ważnym elementem wizerunkowym i komunikacyjnym dla firmy. Jeśli są przygotowane starannie zachęcają Klientów do kontaktu i na odwrót jeśli są przygotowane niedbale, mogą skutecznie odstraszyć, zwłaszcza osoby, które dzwonią po raz pierwszy do Państwa firmy.
Poniżej przedstawiamy kilka przykładów zapowiedzi telefonicznych:
Zapowiedź telefoniczna dla przychodni w wykonaniu Beaty
Coś w stylu młodzieżowym w wydaniu Davida
„Luźne” powitanie telefoniczne w wykonaniu Piotra
Powitanie telefoniczne z melodią w tle – czyta Małgorzata
Zapowiedź rodem ze Star Wars w wykonaniu Jacka Brzostyńskiego
NA EFEKTYWNE NAGRANIE SKŁADA SIĘ KILKA CZYNNIKÓW
Profesjonalne przygotowanie zapowiedzi central telefonicznych, powinno uwzględniać: dopasowanie głosu lektora do charakteru działalności firmy oraz przemyślane przygotowanie treści na komunikaty głosowe. Przykładowo: podanie informacji o numerach wewnętrznych działów w naszej firmie nie będzie pomocne wówczas, gdy Klient dodzwoni się do nas poza godzinami pracy firmy. O wiele lepiej w takiej sytuacji poinformować dzwoniącego o godzinach pracy biura lub podać mu adres e-mail służący do kontaktu. W Powitania.pl zapowiedzi centrali telefonicznej są realizowane zawsze we współpracy z Klientem oraz z uwzględnieniem powyższych standardów.
Zapowiedzi centrali telefonicznej – statystyka
- 70 % dzwoniących jest kierowanych do kolejki oczekujących
- przeciętny rozmówca biznesowy spędza w kolejce ok. 8 min dziennie
- rozmówcy czekają dłużej jeśli słyszą muzykę i wiadomości
- w przypadku braku powitania, 60 % dzwoniących rozłącza się szybko
Dlaczego wybrać Powitania.pl?
- stale powiększający się bank głosów
- profesjonalne, studio nagrań
- pomoc w redagowaniu tekstów
- brak opłat abonamentowych za usługę – niewielka opłata jednorazowa
- czas realizacji zamówienia – 2 dni robocze
Przejrzyj bank głosów