Przejdź doPrzejdź do głównej części

POWITANIA I ZAPOWIEDZI TELEFONICZNE

Odpowiednia komunikacja wymaga szybkiego reagowania na zmieniające się otoczenie konkurencyjne i regulacyjne. Przykładem jest wprowadzenie przepisów związanych z RODO, które wymusiły obowiązek informacyjny na firmach przetwarzających dane osobowe Klientów. Firmy pozyskujące te dane drogą telefoniczną, musiały w odpowiedni sposób zmodyfikować swoje systemy IVR, dodając jednocześnie odpowiednią obszerną zapowiedź telefoniczną na temat przetwarzania danych. W takich i innych sytuacjach przychodzimy Państwu z pomocą, oferując szybką realizację wielojęzycznych komunikatów telefonicznych wśród których znajdują się między innymi zapowiedzi telefoniczne.

POWITANIA TELEFONICZNE BUDUJĄ POZYTYWNY WIZERUNEK FIRMY

Powitania telefoniczne są jednocześnie ważnym elementem wizerunkowym i komunikacyjnym dla firmy. Jeśli są przygotowane starannie zachęcają Klientów do kontaktu i na odwrót jeśli są przygotowane niedbale, mogą skutecznie odstraszyć, zwłaszcza osoby, które dzwonią po raz pierwszy do Państwa firmy.

Poniżej przedstawiamy kilka przykładów zapowiedzi telefonicznych:

Zapowiedź telefoniczna dla przychodni w wykonaniu Beaty

Coś w stylu młodzieżowym w wydaniu Davida

„Luźne” powitanie telefoniczne w wykonaniu Piotra

Powitanie telefoniczne z melodią w tle – czyta Małgorzata

Zapowiedź rodem ze Star Wars w wykonaniu Jacka Brzostyńskiego

NA EFEKTYWNE NAGRANIE SKŁADA SIĘ KILKA CZYNNIKÓW

Profesjonalne przygotowanie zapowiedzi central telefonicznych, powinno uwzględniać: dopasowanie głosu lektora do charakteru działalności firmy oraz przemyślane przygotowanie treści na komunikaty głosowe. Przykładowo: podanie informacji o numerach wewnętrznych  działów w naszej firmie nie będzie pomocne wówczas, gdy Klient dodzwoni się do nas poza godzinami pracy firmy. O wiele lepiej w takiej sytuacji poinformować dzwoniącego o godzinach pracy biura lub podać mu adres e-mail służący do kontaktu. W Powitania.pl zapowiedzi centrali telefonicznej są realizowane zawsze we współpracy z Klientem oraz z uwzględnieniem powyższych standardów.

Zapowiedzi centrali telefonicznej – statystyka

  • 70 % dzwoniących jest kierowanych do kolejki oczekujących
  • przeciętny rozmówca biznesowy spędza w kolejce ok. 8 min dziennie
  • rozmówcy czekają dłużej jeśli słyszą muzykę i wiadomości
  • w przypadku braku powitania, 60 % dzwoniących rozłącza się szybko

Dlaczego wybrać Powitania.pl?

  • stale powiększający się bank głosów
  • profesjonalne, studio nagrań
  • pomoc w redagowaniu tekstów
  • brak opłat abonamentowych za usługę – niewielka opłata jednorazowa
  • czas realizacji zamówienia – 2 dni robocze

Przejrzyj bank głosów

Powitania telefoniczne