Przejdź do

POWITANIA I ZAPOWIEDZI TELEFONICZNE

Odpowiednia komunikacja wymaga szybkiego reagowania na zmieniające się otoczenie konkurencyjne i regulacyjne. Przykładem jest wprowadzenie przepisów związanych z RODO, które wymusiły obowiązek informacyjny na firmach przetwarzających dane osobowe Klientów. Firmy pozyskujące te dane drogą telefoniczną, musiały w odpowiedni sposób zmodyfikować swoje systemy IVR, dodając jednocześnie odpowiednie obszerne zapowiedzi telefoniczne na temat przetwarzania danych. W takich i innych sytuacjach przychodzimy Państwu z pomocą, oferując szybką realizację wielojęzycznych komunikatów telefonicznych wśród których znajdują się między innymi zapowiedzi telefoniczne.

ZAPOWIEDZI TELEFONICZNE BUDUJĄ POZYTYWNY WIZERUNEK FIRMY

Powitania telefoniczne są jednocześnie ważnym elementem wizerunkowym i komunikacyjnym dla firmy. Jeśli są przygotowane starannie zachęcają Klientów do kontaktu i na odwrót jeśli są przygotowane niedbale, mogą skutecznie odstraszyć, zwłaszcza osoby, które dzwonią po raz pierwszy do Państwa firmy.

Poniżej przedstawiamy kilka przykładów zapowiedzi telefonicznych:

Zapowiedź telefoniczna dla przychodni w wykonaniu Beaty

Coś w stylu młodzieżowym w wydaniu Davida

„Luźne” powitanie telefoniczne w wykonaniu Piotra

Powitanie telefoniczne z melodią w tle – czyta Małgorzata

Zapowiedź rodem ze Star Wars w wykonaniu Jacka Brzostyńskiego

 

Powitania telefoniczne – przykłady:

Wiadomość w godz. pracy firmy:
Witamy w firmie ABC.
Nasze biuro jest czynne od poniedziałku do piątku od godziny 9tej do 17tej.
Aby połączyć się
z sekretariatem wybierz 1,
z działem sprzedaży wybierz 2,
z działem księgowości wybierz 3.
Fax dostępny jest po wybraniu 4.
Informacje o naszej ofercie znajdziesz również na naszej stronie internetowej www.powitania.pl
Zapraszamy do współpracy!

Welcome to ABC Company. Our office is opened Monday till Friday from 9 A.M. to 5 P.M.
Press one to reach reception,
press two to reach sales department,
for accounting department press three.
To send a fax press four.
To get more information about our offer, please visit our website www.powitania.pl

Wiadomość poza godz. pracy firmy:

Witamy w firmie ABC. Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9 do 17. Zapraszamy do kontaktu w godzinach naszej pracy lub do wysłania wiadomości e-mail na adres [email protected]. Po odczytaniu wiadomości, skontaktujemy się z Państwem najpóźniej w następnym dniu roboczym.

Welcome to ABC company. We are opened Monday till Friday from 9 A.M. till 5 P.M. Feel free to contact us during working hours or send an e-mail to [email protected]. We will answer the next business day.

Wiadomość podczas zajętości wszystkich linii:
Witamy na infolinii firmy ABC. Przepraszamy, wszyscy nasi konsultanci są zajęci. Proszę czekać na połączenie lub wybrać 1, aby pozostawić wiadomość – oddzwonimy. Zapytania można przesyłać do nas także poprzez formularz kontaktowy umieszczony na stronie powitania.pl. Zapraszamy do odwiedzin naszego serwisu internetowego.

Welcome to the ABC hotline. Sorry, all our consultants are busy at the moment. Please wait for being connected or dial one to leave a message – we will call back as soon as possible. You can also e-mail us using the contact form you could find on our website powitania.pl.

NA EFEKTYWNE NAGRANIE SKŁADA SIĘ KILKA CZYNNIKÓW

Profesjonalne przygotowanie zapowiedzi central telefonicznych, powinno uwzględniać: dopasowanie głosu lektora do charakteru działalności firmy oraz przemyślane przygotowanie treści na komunikaty głosowe. Przykładowo: podanie informacji o numerach wewnętrznych  działów w naszej firmie nie będzie pomocne wówczas, gdy Klient dodzwoni się do nas poza godzinami pracy firmy. O wiele lepiej w takiej sytuacji poinformować dzwoniącego o godzinach pracy biura lub podać mu adres e-mail służący do kontaktu. W Powitania.pl zapowiedzi centrali telefonicznej są realizowane zawsze we współpracy z Klientem oraz z uwzględnieniem powyższych standardów.

Zapowiedzi centrali telefonicznej – statystyka

  • 70 % dzwoniących jest kierowanych do kolejki oczekujących
  • przeciętny rozmówca biznesowy spędza w kolejce ok. 8 min dziennie
  • rozmówcy czekają dłużej jeśli słyszą muzykę i wiadomości
  • w przypadku braku powitania, 60 % dzwoniących rozłącza się szybko

Dlaczego wybrać Powitania.pl?

  • stale powiększający się bank głosów
  • profesjonalne, studio nagrań
  • pomoc w redagowaniu tekstów
  • brak opłat abonamentowych za usługę – niewielka opłata jednorazowa
  • czas realizacji zamówienia – 2 dni robocze

Przejrzyj bank głosów

Powitania telefoniczne