Przejdź do

Jaki jest najlepszy lektor do reklam?

Wybór lektora do reklamy nie jest, jak się na pozór wydaje, sprawą łatwą. Wybierając głos do reklamy musimy kierować się pewnymi aspektami, które pomogą nam tego wyboru dokonać. Jednym z czynników jest to, jaki produkt chcemy zareklamować. W przypadku reklam kosmetyków, leków lub firm odzieżowych wykorzystywane są głosy żeńskie. W momencie, gdy reklamujemy samochód, olej napędowy lub produkty przemysłu ciężkiego, lektor do reklam będzie najpewniej mężczyzną.

Ważna jest również grupa docelowa, do której trafić ma reklama. Reklamowanie produktów dla młodzieży wiąże się zazwyczaj z wyborem lektora o młodym głosie, zaś produkty przeznaczone dla seniorów będzie w reklamie zachwalać głos dojrzały.
Kolejnym czynnikiem, który należy wziąć pod uwagę podczas wyboru głosu reklamującego jakiś produkt jest to, czy lektor do reklam ma być rozpoznawalny. Spoty nagrywane głosem znanych lektorów to oczywiście większy wydatek, ale jest to opłacalna inwestycja i z pewnością reklama trafi do grupy klientów, którym jest dedykowana. Znane głosy możecie Państwo znaleźć w kategorii ZNANI I LUBIANI w naszej bazie lektorów.

Po określeniu już płci lektora, jego wieku, a także tego, czy ma być to osoba znana, czy też nie, możemy zająć się poszukiwaniem głosu idealnego, który w odpowiedni sposób przyciągnie uwagę ludzi podczas emisji spotu reklamowego. Na naszej stronie oferujemy do Państwa dyspozycji wyszukiwarkę, która znacznie ułatwi poszukiwania odpowiedniego lektora. Za pomocą filtrów określacie Państwo wiek i płeć osoby, która przeczyta spot reklamowy, a także język jakim lektor do reklam ma się posługiwać. Dzięki temu otrzymujecie Państwo pełną listę osób odpowiednich do Waszej reklamy. Uchroni to Państwa przed żmudnym przeszukiwaniem całej bazy głosów znajdujących się na powitania.pl.
Jak widać nie ma prostej odpowiedzi na pytanie jaki powinien być lektor do reklam, ale gdy określimy grupę docelową, dla której reklamowany produkt jest przeznaczony, znacznie zmniejszymy obszar naszych poszukiwań oraz skrócimy czas przeznaczony na odnalezienie głosu idealnego.